آپارتمان مسکونی ارشاد

آپارتمان مسکونی ارشاد

آپارتمان مسکونی ارشاد واقعا در خیابان ارشاد 9 در شهر مشهد در زمینی با ابعاد 13 متر در 21 متر به درخواست (Iman Group)گـــــروه مهندســــــی ایـــمان توسط دفتـر معمــاری (memarioffice) طراحی شده است.

 

 

 

در این آپارتمان سعی شده با استفاده از عناصر کلاسیک ضمن القای حس قدرت، مقوله زیبایی ظاهری نیز در نظر گرفته شود در ادامه فضاهای مختلف این آپارتمان بررسی می شود.

 

 

 

 

 

 

لابی

لابی ورودی که در واقع اولین محل برای ارتباط گیری نزدیک با آپارتمان است دارای تزِیینات کامل و منطبق با سایر تزیینات بنا می باشدو که فضای مکث،پیش ورودی آسانسور و فضای نشیمن را شامل می شود.

 

 

 

 

 

 

نشیمن

در طراحی این آپارتمان یکی از اولویت های اصلی هال و فضای نشیمن با متراژ مناسب بوده است، به همین دلیل فضای نشیمنی با ابعاد حدود 7.5 در 9.5 در نظر گرفته شده تا نشیمنی بزرگ و بدون ستون مزاحم در میان آن ایجاد شود که باعث ایجاد فضای تماما باز و مناسب برای چیدمان مبل ها ایجاد شود.

 

 

 

 

 

 

آشپزخانه

در طراحی این آپارتمان یکی از اولویت های اصلی هال و فضای نشیمن با متراژ مناسب بوده است، به همین دلیل فضای نشیمنی با ابعاد حدود 7.5 در 9.5 در نظر گرفته شده تا نشیمنی بزرگ و بدون ستون مزاحم در میان آن ایجاد شود که باعث ایجاد فضای تماما باز و مناسب برای چیدمان مبل ها ایجاد شود

 

 

 

 

 

 

 

پارکینگ

این آپارتمان دارای 6 فضای پارکینگ بدون مزاحمت می باشد، که برای زیبا سازی این فضا از گیاهان آپارتمانی و تزیینات کلاسیک از جنس سنگ که با نما همخوانی دارد استفاده شده است

 

 

 

 

 

 

 

 

حمام و سرویس بهداشتی

هر واحد از این آپارتمان دارای یک حمام اصلی ، یک حمام مستر ، و یک سرویس بهداشتی میباشد که ابعاد مناسب این فضاها از ویژگی های اصلی این ساختمان میباشد نکته دیگری که به کیفیت این بنا اضافه کرده امکان استفاده از حمام اصلی با درب مجزا از اتاق خواب دوم میباشد که در عمل به کیفیت این اتاق نیز افزوده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حیاط بام (روف گاردن)

پشت بام این آپارتمان در کنار تمامی ملزومات یک آپارتمان ساده ، دارای روف گاردن می باشد این روف گاردن با مساحت مناسب و محصوریت کافی فضایی مناسب برای محافل فضای باز ساکنین می باشد.در این روف گاردن فضاهای آلاچیق،سینک، منقل کباب تعبیه شده که با آبنما و فضای سبز به کیفیت فضایی آن افزوده شده است

 

 

 

 

 

پلان ها

 

پلان طبقات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پلان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up