بورس خرید شیرآلات ولوازم بهداشتی در شهر مشهد

در هر پروژه ساختمانی از بازسازی گرفته تا ساخت یک آپارتمان یا ویلا از صفر ،همیشه خرید تجهیزات،مصالح ولوازم ساختمانی یکی از مهم ترین مسایل می باشد.

در این مورد باید به این نکته توجه کرد که قیمت مناست،در دسترس بودن،ارسال سریع و کیفیت اجناس در هرپروژه ساختمانی بسیار مورد اهمیت است .

تیم دفتر معماری (memarioffice) در این مقاله بورس شیرآلات و لوازم بهداشتی در شهر مشهد را به شما معرفی می کند.

در شهر مشهد با توجه حجم زیاد ساخت و ساز و همینطور گستردگی شهر و نیاز بالای اجناس ساختمانی محله هایی برای فروش اقلام مورد نیاز در نظر گرفته شده که هر کدام از این محله ها برای فروش محصولی خاص در نظر گرفته شده که در اصطلاح عام با عنوان بورس محصولات شناخته میشود.

در ادامه به معرفی محل بورس شیرآلات و لوازم بهداشتی در شهر مشهد میپردازیم.

شیرآلات

بورس اصلی شیرآلات مشهد باز هم در محله قرنی و به خصوص در مجموعه برجیس انجام می شود که به دلیل تنوع طرح و متریال و همچنین تعداد زیاد فروشنده (برخلاف اقلامی مثل آجر دکوراتیو ) ، توصیه میشود برای اطلاع از بهترین قیمت و جدید ترین اقلام روز به صورت حضوری بازدید به عمل آورید.همچنین در بزرگراه کلانتری نیز نمایندگی اصلی بعضی از برند ها حضور دارند که به دلایل مختلف مثل هزینه کمتر برای اجاره محل  نمایشگاه در ساختمانهای ویلایی حاشیه بزرگراه کلانتری نمایشگاه خود را دایر کرده اند .البته با پیشرفت نحوه ارایه محصولات شرکت هایی رو به ارایه محصولات خود در شو روم هایی با کیفیت بالا آورده اند که در کنار امکان بازدید از محصولات به واسطه زیبایی پرزنت محصولات در محل نمایشگاه محصولات امکان انتخاب بسیار راحت تر می باشد.

یکی از این برند ها، برند کریت(coreet) واقع در حاشیه وکیل آباد ابتدای خیابان قایم مقام می باشد .
شو روم های جذاب دیگری نیز در محدوده بلوار فلسطین مشهد و همینطور خیابان قرنی مشهد دایر شده که بازید از آنها خالی از لطف نیست.

خرید از نمایندگی بواسطه پشتیبانی مناسب بشدت توصیه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up