داشتن ویلا شخصی خودمان آرزوی همه است.  در این دوره مدرن  چه کسی هست که دوست ندارد یک ویلای فوق مدرن و باکلاس داشته باشد. اگر میخواهید صاحب ویلایی مدرن و خاص باشید ، این موارد رو در نظر داشته باشید.

موقعیت 

موقعیت زمین ، هنگام طراحی ویلا یا حتی وقتی بدنبال مکانی برای زندگی هستید، فاکتور مهمی است. اگر می خواهید یک خانه روستایی داشته باشید که در آن قرار است حداکثر 7 روز در آن اقامت داشته باشید ، می توانید مناطق بکر و دور افتاده را انتخاب کنید. . اما اگر  خانه ای که می خواهید مدت زیادی در آن اقامت کنید ، طراحی می کنید ، بررسی محله و امکانات موجود در مناطق نزدیک  آن محدوده یک امر ضروری است.

ابعاد 

دومین عامل مهم ، اندازه ویلا است ، زیرا تاثیر زیادی بر بودجه  خواهد داشت. معمولاً پروژه بزرگتر هزینه بالاتری دارد و بالعکس.  تصمیم گیری درباره ابعاد یک ویلا به تعداد افرادی که در آن زندگی می کنند بستگی دارد. به هر حال پروژه های کوچکتر نیز می توانند چشم نواز و کاربردی باشند . ولی اگر ساختمانی سلطنتی و مجلل می خواهید ،  ویلای بزرگتر  قطعا بهتر است.

سبک طراحی 

سبک معماری ویلا نمایانگر شخصیت شماست. شکی نیست که هرکسی با توجه به شخصیت خود  سبکی را برای ویلای خود انتخاب میکند. هنگام انتخاب سبک طراحی ، به خاطر داشته باشید که خواسته های خود را در برنامه و طرح ویلا بگنجانید. این کار باعث می شود شما پروژه خود را بیشتر دوست داشته باشید و بتواید فعالیت ها دلخواه خود را به بهترین شکل در ویلای خود انجام دهید ، . معماری افیس در این مورد به شما کمک میکند بهترین ویلا را برای خودتان خلق کنید

عنصر خاص 

عنصر خاص ، یک پاسخ هوشمندانه به برخی از امکانات و شرایط موجود در پروژه است. این عنصر باید نشان دهنده کیفیت و  اهمیت این طراحی برای شما باشد. عنصر خاص طراحی یک ویلا ممکن است یک روف گاردن با سینمای خانگی ، استخری پنهان در حیاط  پشتی ، کتابخانه ای در زیرزمین یا فضای بازی در بالکن باشد، کاربری های مثل این ها هستند که میتوانند هویتی خاص برای پروژه شما خلق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up